Girl i see it in your eyes you're disappointed

Hej, sitter och tar det almänt lugnt. Har inte gjort så mycket ikväll... Vad har ni gjort? Imorgon åker vi till Sverige eller till gränsen och kollar runt i butiker, chiill. Nej alltså vet inte om jag kan blogga serriöst, det går inte att skriva bra inlägg. Blir vara oserriösa. Jag längtar bara tills london, orkar inte vänta. Milkshake city, starbucks, Abercrombie, primark och hela skiten.. Åh kan det inte bli 10:e december nu? Har almänt ångest över att jag inte fick biljetter till One Directions tour heller. Hej roligt liv!
Förresten vad är detta med bilder? jag har inga..
Tog första bilden som kom upp på tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0