Svar:

Vad gillar du för slags killar stil och så?
Svar: Jag la ju upp min dröm kill lista för inte så länge sedan.. Men killar som bryr sig om en, bra personlighet och snyggheten är bara ett stort +
Vad är du mest nöjd med ditt utseende och vad är du minst nöjd över med på ditt utseende?
Svar: Är inte direkt nöjd med någonting, men om jag måste välja någonting så är det nog min ögonfärg, det jag är minst nöjd över är allt annat.
Storlek på bhn? Äru singel och va Haru för nr?
Svar: 70b/70a olika. Ja, jag är singel. Skriver inte ut mitt nummer på bloggen.
har du haft sex?
Svar: det vill du gärna veta va!
Hur länge har du gått på cheerleading?
Svar: 4år!
1. Äru singel?
Om du är det blir jag förvånad eftersom du är så jävla söt
Svar: taaaaaaack. Japp singel är jag, fast vet inte om jag är på G med den killen jag gillar, men tror/hoppas det blir någonting mellan oss.
2. Vad kan man köpa till killar?
Svar: jag skulle nog köpa en parfym till min kille eller något klädesplagg.

Varför började du på cheerleading?
För att min systers kompis frågade om jag ville testa för att ett lag behövde folk.

hur många killar har du haft?
Svar: har nog haft 3 serriösa förhållanden.

Hur kandu va så sjukt snygg?
Svar: Tack, har bråds på min mamma. Haha.
vad är det längsta du gått med en kille?
Svar: Skriver inte ut det i bloggen, eftersom alla kan läsa!
vilka ställningar har du tästat om du har haft sex?
Svar: vill du veta? okej, dåså. kom och fråga irl.
hur många besökare har du?
Svar: runt 100-150 olika varje dag.
Är du oskuld?
Svar: deru
om du skulle välja, att bara kunna använda dildos livet utan( du får aldrig ligga med en kille) eller vara tillsammans med carl bildt livet ut?
Svar: Vem fan är carl bildt?
hur ofta pullar du?
Svar: 24/7, oftast i skolan. Vad tror du själv?
vad heter den killen som du har haft bäst förhållande med? för och efternamn.
Svar: Svår fråga, vet inte riktigt.
Hur ofta rakar du där nere?
Svar: Kom och se vettja!
Gillar du att smsa?
Svar: Yes!
HAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH DINA FRÅGOR ASSÅ.......... när ska du färga håret brunt?
Svar: Vet inte riktigt, när jag blir äldre kanske.
Fladdermus eller streck? Vad har du?
Svar: En blandning, men vafan. skoja bara. Kom tillbaka till verkligeheten och fråga mig irl istället.
Har du haft en trekant?
Svar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0