Fakta om mig

Dig själv
Vad heter du? - Sara Bäckström
Vart bor du? - Haninge, Stockholm
Syskon? - Ja
Husdjur? - Nej
Dig själv med tre ord -

Senast
Kram - I skolan, Nisse
Senaste kyss - Med kille, the sense
Senast ett på g? Just nu
Senaste förhållande - Förra året
Du bråka med en kompis - Ingen aning
Du åt & vad - 30 minuter sen - Middag
Du drack & vad - Mjölk

Mode
Vad gör du om du ser världens snyggaste plagg - Jag kollar storlek/pris.
Går in och prövar, och om jag har pengar med mig så köper jag den, annars lägger jag undan
Vad är högsta priset du skulle kunna lägga för en tröja - Pappa betalar
Men ett linne/t-shirt Högst - Vet inte kaske 500.
Högsta priset du skulle lägga på jeans - För mina pengar 800
Skulle du kunna köpa något begangnat - Japp
Hur mycket spenderar du på kläder i månaden - Typ 500 

Utseende
Använder du:
plattång - ja
hårspray - Nej
hårmouse - Nej
Värmeskydd - Nej, men ska köpa.
Brunkräm - Ja
Puder - Ne
Rouge - Ne
Mascara - Ibland
Eyeliner - Nej
Ögonskugga - Haha ne
Ögonfransböjare - Japp
Push-up bh - Ja
Push-up trosor - Finns de? hahahhahaha

Har du:
sport
Gått på fotboll -
Ja
Gått på tennis - Nej
Gått på simning - Simmskola, kanske.
Gått på hockey - Nej
Gått på balett - Nej
Gått på gympa - Nej
Gått på jujutsu - Nej haha!

dåliga saker:

Har du rökt - testat

Druckit
Svurit - Haha ja
Snusat - Usch nej!
Rökt på - Nej!!
Tagit droger - Asså nej, vem tror du jag är?

Kärlek
Kramat någon - Nej absoult inte. Jo
Pussat någon - Ja
Strulat med någon - Ja
Strulat med 2 samtidigt - Nej
Varit kär - Ja
Varit olyckligt kär - Aa haha!
Inte varit kär i nån, som varit det i dig - Ja
Dumpat någon - Ja
Blivit dumpad - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0