Facebook status

Ska skriva om dom 15 första som gillar min status..


Wilma Jungarve
Ingen jag känner, men super söt tjej som verkar as schysst. Singel, haffa.


Max dunström
En kille jag snackade med i sommras kanppt längre, min kompis ex.


Simon Carlsson
En kille som jag precis fått kontakt med. Pratar ganska mycket har jag hört xd

Mie laakso
Super fin tjej som har bra blogg, och är schysst!


Elif ferah
Saknad som fan din gato♥

William holst
Super schysst kille som jag träffa på ssc, singel om han inte har någon annan på G. Haffa snyggingen!


Ludde westman
Känner knappt, träffats några gånger typ. Theas bror.

Sandra salomon
As klockren brud, snygg också. Synd att hon tror hon är bäst bara.


Simon ström
Snygg kille, haffa honom girls.


My isaksson
Asfin tjej, verkar as schysst.


Filip Azrak
Känner knappt, har inte snackat med dig heller.


Alex Berggren
Känner inte men du var gullig.


Lillie Parker
Snäll tjej och även söt.


Alex Lindblad
Känner inte, men alla säger du är schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0