26:e November

Sitter på golvet i mitt rum. Alltid lika konstiga ställen. Aja somnade med datorn på igår, varför gör jag alltid det!? Har inte gjort något idag förutom att duscha. Funderar på att fråga mamma om vi kan åka och köpa mango på maxi det är så sjukt gott. Skulle kunna äta det resten av livet...eller kanske inte. Ska ta kvart över fyra tåget till stan med alla andra där vi ska se på bio. Wehioo Sara ska inte med men jag ska sova hos henne sen så antar att hon tar samma tåg som oss hem. Snart är det skola igen känns det som. Men det stämmer ju typ, jag känner hur den här dagen och imorgon kommer att gå snabbt. Inte kul. Måste föna håret nu ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0