--> Stockholm

Imorgon åker jag hem till stockholm. Weheeei, kul fast tråkigt att sitta på den buss i 6 timmar. Kommer i alla fall ha iphonen och twitter så det räddar allt. Förlåt för att jag inte uppdaterar men min blogglust är typ på 3 av 10 så är inte så jättepeppad kör mitt egna race med andra saker. Mycket roligare. Sitter och tittar på ett sjukt konstigt program och har ont i huvudet, bra kombination. Ska snart gå och lägga mig för jag orkar inte vara vaken just nu när mitt huvudet dunkar. Aja vi hörs någon dag när jag får lust haha. Puss
Och ja jag har absoulut inga bilder sitter på min syrras dator.
Tumblr_ltqu6xzs5a1qasfhmo1_500_large
wehearit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0